Spot dne: Na jménu záleží Kampaň Woodchuck • Zdroj: archiv vtf 26. června 2015 · 06:59 Dvěma mladým mužům chutná cider Woodchuck báječně. Jen ten podivný název nápoje jim nejde do hlavy. Ve spotu americké agentury Smartfish se tedy vypraví do minulosti, aby cider pojmenovali jinak. kampaň Woodchuck
Naděje Evropy v klíčovém oboru. Dodavatel prvního kvantového počítače v Česku získal další miliardy Byznys
Souboj miliardářů o zbrojařský byznys má první oběť. Bitvu se Strnadem prohrává Schönfeldova RSBC Byznys
Oracle vystřelil o 40 procent. Firma těží z boomu AI, eviduje extrémní množství objednávek Burzy a trhy
Jančura se svým RegioJetem vyráží do Polska. Stane se tam prvním soukromým dopravcem Doprava a logistika
AktualizovánoONLINE: Rusko tvrdí, že neplánovalo zasáhnout žádné cíle v Polsku. Podle Varšavy šlo o plánovanou akci Válka na Ukrajině
Francie se marně pokouší vyklouznout z pasti obřích sociálních výdajů a kleští populistů Názory a analýzy
Napodruhé to startupům vyšlo. Sněmovna schválila výhodnější podmínky pro zaměstnanecké akcie Startupy
Volební lístky pro parlamentní volby 2025: Kroužkování, ztráta a jak hlasovat Volby do Poslanecké sněmovny