Spot dne: Na jménu záleží Kampaň Woodchuck • Zdroj: archiv vtf 26. června 2015 · 06:59 Dvěma mladým mužům chutná cider Woodchuck báječně. Jen ten podivný název nápoje jim nejde do hlavy. Ve spotu americké agentury Smartfish se tedy vypraví do minulosti, aby cider pojmenovali jinak. kampaň Woodchuck
Na obranu už jde 3,3 procenta HDP, chlubí se vláda. Nově počítá i rekordní investice do dálnic Domácí
Skupina JRD zakládá investiční fond. Financovat bude stavbu bytů a slibuje výnos nad deset procent Byznys
Městské SUV od 619 tisíc i větší hybridy. Čínský gigant z Wu-chu si jde pro peníze Čechů Průmysl a energetika
Když prvenství neznamená selhání: Deset evropských zemí, ve kterých firmy dluží nejvíce peněz Finance a bankovnictví
Stačilo! se do sněmovny nejspíš dostane, Motoristé jsou na růstové trajektorii, tvrdí Buchtík ze STEM FLOW
Trump v Británii: Výjimečná návštěva vyústila v rekordní balík investic od firem jako Blackstone či Palantir Zahraniční
🎧 Mikrosítě se stávají standardem, říká šéf Schneider Electric, která v Česku vyvinula vzor pro celou Evropu Business Club