Spot dne: Na jménu záleží Kampaň Woodchuck • Zdroj: archiv vtf26. června 2015 · 06:59 Dvěma mladým mužům chutná cider Woodchuck báječně. Jen ten podivný název nápoje jim nejde do hlavy. Ve spotu americké agentury Smartfish se tedy vypraví do minulosti, aby cider pojmenovali jinak. kampaň Woodchuck
Češi vybudují obchodní superkřižovatku Evropy. Ze Slovenska vytvoří koridor pro obnovu UkrajinyPrůmysl a energetika
O přijímačkách mluvíme až ve chvíli, kdy se to dotklo Prahy. Vypovídá to o společnosti, říká učitel Pražák
Čínské MG4 jezdí lépe než řada jeho evropských konkurentů. I když vypadá jako z jiného světaPrůmysl a energetika
Jsem zásadně proti zvyšování platů učitelů. Když chci přidat, musím zvýšit výkon, říká ekonom SingerFLOW
Staví je jen 13 lidí na světě. Fender udělil prodejci Kytary.cz licenci na své nejdražší nástrojeObchod a služby
Devět korun na akcii. Akcionáři Moneta Money Bank si rozdělí dividendy za téměř pět miliardFinance a bankovnictví