Spot dne: Na jménu záleží Kampaň Woodchuck • Zdroj: archiv vtf 26. června 2015 · 06:59 Dvěma mladým mužům chutná cider Woodchuck báječně. Jen ten podivný název nápoje jim nejde do hlavy. Ve spotu americké agentury Smartfish se tedy vypraví do minulosti, aby cider pojmenovali jinak. kampaň Woodchuck
Čína rychle podrývá americkou dominanci v umělé inteligenci. Mezinárodní uživatele si získává cenami Zahraniční
Česká aktiva jsou drahá. Lákavým trhem pro expanzi firem je dnes Polsko, říká Kotek z J&T Banky Rozhovory
Deset bytů u moře, nebo pražský třípokoják? Sem jezdí realitní investoři nakupovat za drobné Reality a stavebnictví
Silnice čekají změny. Od července platí nová dopravní značení i pro nákladní auta Doprava a logistika
Česko bude mít obří konkurenci, evropskou AI gigatovárnu chce postavit 76 uskupení Technologie a média
V baru hvězd míchají drinky na téma vašich „tenkrát poprvé“. Vyrazit tam ale musíte mimo KVIFF Obchod a služby
Výpadek proudu zastavil výrobu v českých továrnách i obchodech. Tržby restaurací klesnou o desítky procent Domácí