Spot dne: Pocit naplnění kampaň Fibre One • Zdroj: archiv vtf 9. září 2015 · 07:59 Ano, jistě, být naplněn je povznášející, ale v některých situacích vás do sedmého nebe dostane, když se vyprázdníte. Povoleným dopinkem je tyčinka Fiber One. Spot natočila agentura Saatchi & Saatchi z New Yorku. kampaň Fibre One
Spouští akcie big tech nový býčí trend? Boom Wall Street může urychlit i zabiják Ameriky Burzy a trhy
Pecina ovládne ostravskou Liberty za tři miliardy. Spolupracovat chce s dalšími vlivnými podnikateli Byznys
Bulharská platforma z trhu odložených splátek míří do Česka, za sebou má investory s penězi v Uberu i Airbnb Startupy
ANO se v plavkách snaží sbalit Gen Z na drinky a TikTok. Proč z mladých dělají politici hlupáky? Názory a analýzy
V šachu Trumpem. ČNB otřásá obří ztráta, americké investice jsou v poločase roku propadákem Finance a bankovnictví
Kdo je zodpovědný za masivní blackout? Pravděpodobně hned několikrát selhal státní ČEPS Názory a analýzy
AktualizovánoCo je klíč k úspěchu? Top 10 rad od miliardářů a podnikatelů. První je přímo od Warrena Buffetta FLOW