Spot dne: Tohle není parfém kampaň OLX • Zdroj: archiv vtf 20. ledna 2016 · 06:59 Přes virtuální „secondhandový“ obchod OLX se dají sehnat ty nejobávanější dárky. V případě spotu agentury Ogilvy & Mathers z Buenos Aires ale vše dopadne ke spokojenosti dárce i obdarovaného. kampaň OLX
Kdyby rozdal obálky, už to má schválené. Tykačovi se komplikuje nákup vietnamské elektrárny Průmysl a energetika
Postavili jsme čtyři z pěti největších průmyslových nemovitostí v Česku, říká šéf české části Panattoni Ekonomika
Film dokáže vytáhnout z temnoty, ale jeden žánr na to nestačí. I proto žádnými neopovrhuji, říká Vica Kerekes Magazín
Americké výnosy, evropský průmysl a jaderná energetika: Léto přináší nové investiční šance Zahraniční
Letiště Praha odevzdá státu násobně vyšší dividendu, než se čekalo, rozhodl ministr Stanjura Finance a bankovnictví
Mise do vesmíru není nebezpečnější než létat na gripenu, nad vším panuje pedantský dohled, říká astronaut Svoboda Startupy