Spot dne: Tohle není parfém kampaň OLX • Zdroj: archiv vtf 20. ledna 2016 · 06:59 Přes virtuální „secondhandový“ obchod OLX se dají sehnat ty nejobávanější dárky. V případě spotu agentury Ogilvy & Mathers z Buenos Aires ale vše dopadne ke spokojenosti dárce i obdarovaného. kampaň OLX
Škoda Auto ovládla Německo. Bleskurychle vytlačuje domácí značky v prestižním segmentu Obchod a služby
Hotelové rezidence vynášejí až 30 procent. Julius Meinl potěšil investory a expanduje do Budapešti Reality a stavebnictví
🎧 Míša nemá být jen retro nanuk, říká ředitelka české zmrzlinové jedničky o proměně značky Business Club
Západní rafinerie profitují z ukrajinských útoků. Švédský miliardář se těší na majetek Lukoilu Zahraniční
Přestaňte mi cpát neprávem peníze. Věřitel Sberbank, co není věřitelem, se odvolal. Výplaty se zpozdí Finance a bankovnictví
Ryanair a Wizz Air vydírají zadlužené království, tlačí i na Prahu: Nudní úředníci to nechápou Doprava a logistika
🎧 Twist po přejmenování zpevňuje základy: expanzi střídá stabilizace a důraz na jistotu Business Club
ČEZ začal stavět solární elektrárny s Huawei. Čína vládne trhu a rizika jsme ošetřili, říká firma Byznys