Spot dne: Tohle není parfém kampaň OLX • Zdroj: archiv vtf 20. ledna 2016 · 06:59 Přes virtuální „secondhandový“ obchod OLX se dají sehnat ty nejobávanější dárky. V případě spotu agentury Ogilvy & Mathers z Buenos Aires ale vše dopadne ke spokojenosti dárce i obdarovaného. kampaň OLX
Bleskové zhodnocení i nájemní bonanza. Pět snových českých destinací pro nákup investičního bytu Burzy a trhy
Vyhledává nápady, které by jinak zůstaly na papíře. Investor Šoltys vsadil na drony i monitoring zdraví Byznys
KFC rozjelo masivní kampaň, žehlí ostudu se zkaženým masem: Věřte nám, je to bezpečné Technologie a média
Číňané v Plané postaví za dvě miliardy fabriku na magnetické vodiče. Vyrábět začnou už příští rok Průmysl a energetika
Okradou vás vaším vlastním příběhem, s pomocí AI. Kyberšmejdů přibývá a jsou sofistikovanější Technologie a média
Beru všechno zpátky. Padla poslední překážka pro výplatu zbylých peněz ze Sberbank Finance a bankovnictví
Křetínský koupil největší síť autobazarů ve střední Evropě. AAA Auto přebírá od britsko-polského fondu Byznys
Střet zájmů provází legislativní chaos. Jak zjednodušit pravidla pro veřejné zakázky a dotace? Názory a analýzy