Staropramen podporuje uvedení limonády. Plánuje i televizi

Staropramen podporuje uvedení Sládkovy Limonády. Plánuje i televizi

Staropramen podporuje uvedení Sládkovy Limonády. Plánuje i televizi

Dva roky po představení nízkoalkoholických ochucených piv přichází Staropramen se svou první nealkoholickou sladovou limonádou pro dospělé. Pro spolupráci na tvorbě komunikace si pivovar vybral agenturu Hullabaloo a v srpnu naplno rozjede kampaň.

V obchodní síti, restauracích a hospodách se nealkoholická novinka Staropramenu objevila už na začátku července. „Skrze úspěchy řady Staropramen Cool, ale třeba také našeho Staropramenu Nefiltrovaného, se nám podařilo získat si přízeň velké spousty nových spotřebitelů a zákazníků. Beermixy jsou na trhu již dva roky, nastala tak vhodná doba pro další rozšíření naší nabídky. Ze všech variant, které jsme v uplynulé době zvažovali, nás nejvíce zaujala možnost oslovit spotřebitele prvním přírodním nealkoholickým osvěžením pro dospělé,“ říká generální ředitel společnosti Pivovary Staropramen Zbyněk Kovář.

Uvedení Sládkovy Limonády doprovází silná letní marketingová podpora. Staropramen ji zahájil tradičně oslovením fanoušků na Facebooku a PR články v médiích. „Se zahájením distribuce spouštíme aktivity v místech prodeje, které podpoří vizibilitu nového nápoje. Spotřebitelé budou mít samozřejmě šanci ji ochutnat v rámci tasting tour a roadshow po celé České republice. Spustíme webové stránky. V srpnu odstartujeme mediální kampaň, jejíž detaily ještě nechci prozrazovat. Snad jen, že počítáme také s televizní kampaní,“ říká manažerka inovací společnosti Pivovary Staropramen Martina Bučková.

Podívejte se na spot, který představuje Sládkovu Limonádu na YouTube:

Ačkoliv Staropramen dlouhodobě spolupracuje s reklamní agenturou Y & R Praha (značky Staropramen, Staropramen Cool a Nefiltrovaný), uvedení své nealkoholické novinky svěřil jiné agentuře. „Hullabaloo jsme oslovili, protože nás zaujali svou dřívější prací a rozhodli jsme se je vyzkoušet. Na základě briefu připravili koncepty, které se nám velmi zalíbily, nicméně bylo důležité vědět, jak zaujmou spotřebitele. Proto jsme je testovali a poté finálně dopracovali,“ řekla Strategii o spolupráci s Hullabaloo Martina Bučková.

Vizuál k uvedení novinkyVizuál k uvedení novinky