Stavební spořitelna varuje před kutilstvím

Ve sprše takhle tedy ne!

Ve sprše takhle tedy ne! Zdroj: archiv

Agentura Saatchi & Saatchi pro Raiffeisen stavební spořitelnu vytvořila kampaň, která si utahuje z kutilství.

Raiffeisen stavební spořitelna startuje začátkem března novou kampaň, kterou podporuje úvěrový produkt Rekopůjčka. Autorem zcela nového konceptu je agentura Saatchi & Saatchi, která na začátku roku vyhrála výběrové řízení. Raiffka s ní po třech letech opouští čistě kreslený svět a přivádí na scénu kutila, který své bydlení rekonstruuje podobně bláznivě jako Pat a Mat. Letitý maskot Raiffky Felix, který vzešel z dílny předchozí agentury Klan, ale nikam nemizí a svými radami v reklamě vyvažuje nešikovného amatéra.

„Češi jsou národem kutilů a ve spoustě případů ne tak ledajakých. Právě téma samozvaného kutilství ve své nejextrémnější podobě se stalo hlavním motivem naší nové kampaně, která ve velké míře pracuje s nadsázkou a vtipem,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, ředitel marketingu Raiffeisen stavební spořitelny.

Zateplení takhle tedy ne!Zateplení takhle tedy ne! | archivPrůběh kutilské zateplovací akce

Televizní spoty parodují zahraniční i domácí kutilské pořady, kde zanícený moderátor a inovátor v jedné osobě prezentuje své vychytávky a provizoria. V prvních dvou spotech, které se objeví v průběhu jara na kanálech Novy a Primy, budeme svědky nekonvenční opravy sprchy a zateplování bytu.

V obýváku takhle tedy ne!V obýváku takhle tedy ne! | archivVýsledek kutilské zateplovací akce

Kampaň poběží během března a dubna a kromě televize ji podpoří také outdoor včetně atypických formátů bigboardu a tramvajové zastávky, online a videoreklama a komunikace ve vlastní obchodní síti. Později se připojí i regionální periodika a rozhlasové stanice. Nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia.