Středoevropská kampaň Milky startuje z Prahy

Valentýnská kampaň Milky

Valentýnská kampaň Milky Zdroj: archiv

Čokoládová značka Milka nemůže pochopitelně ani letos vynechat svátek svatého Valentýna. Kreativní kampaň pro devět zemí střední Evropy vzniká poprvé kompletně v Česku.

Hlavním motivem valentýnské kampaně Milky jsou tentokrát zámky lásky, se kterými se budou lidé ve střední Evropě potkávat jak v rámci OOH ploch, tak v online prostředí a PR.

Kreativní koncept pro Německo, Rakousko, Českou republiku, Slovensko, Polsko, Maďarsko a pobaltské země připravila pražská agentura TL5. „Zámek jsme zvolili proto, že se jedná o symbol, který lidé používají pro vyjádření lásky přirozeně a sami od sebe,“ říká Artem Mazur, junior brand manažer Milky. „Loni navíc velmi dobře fungoval v Německu, a tak se nám podařilo přijít s kampaní, která tento prvek kombinuje s loňskou aktivací v Česku.“

Valentýnská kampaň MilkyValentýnská kampaň Milky | archiv

„Při tvorbě konceptu jsme rozpracovali insight, který stál už za loňskou velmi úspěšnou kampaní, kdy valentýnskou aplikaci využilo 140 000 lidí,“ uvádí Tomáš Votruba z TL5.

I letos TL5 na kampani spolupracuje s PR.Konektorem, který má na starosti kompletní PR servis a strategické plánování. S integrací online a offline komunikačních nástrojů, mezi které patří již tradiční využití youtuberů, bude spolupracovat s Konektor Social.

„Youtubeři jsou pro kampaň ideálním nástrojem, protože jejich prostřednictvím oslovujeme mladší cílovou skupinu 18–25 let, která si valentýnský svátek oblíbila nejvíce,“ vysvětluje Martina Brennová z Konektor Social. Agentura Carat pak v aktuální kampani Milky zastřeší kompletní mediální plánování.

Valentýnská kampaň MilkyValentýnská kampaň Milky | archiv

PR.Konektor a TL5 dále spolupracují na vytváření obsahu speciální microsites Reknitoposvem.cz a Povedztoposvojom.sk . Na ní budou zveřejněny zajímavé výsledky československého průzkumu lásky, který se věnoval nadcházejícímu svátku zamilovaných. Pro značku Milka jej realizovala agentura McGuffin a mimo jiné z něj vyplynulo, že muži se chtějí ženit více než ženy.

„V kampani budeme spolupracovat také s Evropou 2 a Leošem Marešem, který výsledky průzkumu probere ve své ranní show a přidá k nim i svůj osobní pohled. Tím se otevře prostor pro komunikaci v tradičních médiích,“ doplňuje Michaela Králová z PR.Konektor

Oproti loňsku bude kampaň mnohem více vidět i na menších sociálních sítích. Milka plánuje ve větší míře využít Instagram a nově také připraví valentýnskou story na Snapchatu.