Středoevropská kampaň Milky startuje z Prahy | E15.cz

Středoevropská kampaň Milky startuje z Prahy

Valentýnská kampaň Milky
Valentýnská kampaň Milky
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Petr Novotný

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Čokoládová značka Milka nemůže pochopitelně ani letos vynechat svátek svatého Valentýna. Kreativní kampaň pro devět zemí střední Evropy vzniká poprvé kompletně v Česku.

Hlavním motivem valentýnské kampaně Milky jsou tentokrát zámky lásky, se kterými se budou lidé ve střední Evropě potkávat jak v rámci OOH ploch, tak v online prostředí a PR.

Kreativní koncept pro Německo, Rakousko, Českou republiku, Slovensko, Polsko, Maďarsko a pobaltské země připravila pražská agentura TL5. „Zámek jsme zvolili proto, že se jedná o symbol, který lidé používají pro vyjádření lásky přirozeně a sami od sebe,“ říká Artem Mazur, junior brand manažer Milky. „Loni navíc velmi dobře fungoval v Německu, a tak se nám podařilo přijít s kampaní, která tento prvek kombinuje s loňskou aktivací v Česku.“

Valentýnská kampaň Milky Autor: archiv

„Při tvorbě konceptu jsme rozpracovali insight, který stál už za loňskou velmi úspěšnou kampaní, kdy valentýnskou aplikaci využilo 140 000 lidí,“ uvádí Tomáš Votruba z TL5.

I letos TL5 na kampani spolupracuje s PR.Konektorem, který má na starosti kompletní PR servis a strategické plánování. S integrací online a offline komunikačních nástrojů, mezi které patří již tradiční využití youtuberů, bude spolupracovat s Konektor Social.

„Youtubeři jsou pro kampaň ideálním nástrojem, protože jejich prostřednictvím oslovujeme mladší cílovou skupinu 18–25 let, která si valentýnský svátek oblíbila nejvíce,“ vysvětluje Martina Brennová z Konektor Social. Agentura Carat pak v aktuální kampani Milky zastřeší kompletní mediální plánování.

Valentýnská kampaň Milky Autor: archiv

PR.Konektor a TL5 dále spolupracují na vytváření obsahu speciální microsites Reknitoposvem.cz a Povedztoposvojom.sk . Na ní budou zveřejněny zajímavé výsledky československého průzkumu lásky, který se věnoval nadcházejícímu svátku zamilovaných. Pro značku Milka jej realizovala agentura McGuffin a mimo jiné z něj vyplynulo, že muži se chtějí ženit více než ženy.

„V kampani budeme spolupracovat také s Evropou 2 a Leošem Marešem, který výsledky průzkumu probere ve své ranní show a přidá k nim i svůj osobní pohled. Tím se otevře prostor pro komunikaci v tradičních médiích,“ doplňuje Michaela Králová z PR.Konektor

Oproti loňsku bude kampaň mnohem více vidět i na menších sociálních sítích. Milka plánuje ve větší míře využít Instagram a nově také připraví valentýnskou story na Snapchatu.

Autor: Strategie, Petr Novotný

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah