Stříbro z ADC*E putuje do Ogilvy

LGBT Avatar od Ogilvy

LGBT Avatar od Ogilvy Zdroj: archiv

Pouze jeden cenný kov putoval z mezinárodního festivalu Art Directors Club of Europe (ADC*E ) do České republiky, a to do Ogilvy. Kampaň LGBT Avatars, ověnčená oceněními na zahraničních i domácích festivalech, získala stříbro v kategorii Interactive Mobile Applications.

Letošní rok je pro kampaň LGBT Avatars velmi úrodný. Kromě stříbra z ADC*E získala dva lvy na nejprestižnějším světovém festivalu reklamy Cannes Lions, v ADC Creative Awards nasbírala celkem šest ocenění včetně dvou zlatých a další zlato má ze soutěže Český Direkt & Promo.

Na shortlist festivalu ADC*E se probojovala také kampaň pro Nadaci Leontinka Mymaocima nebo mobilní aplikace Fanstars.
Kampaň LGBT Avatars připravily agentury Geometry Global a Ogilvy & Mather pro loňský pochod Prague Pride. Aktéři pochodu mohli pomocí aplikace LGBT Avatars zastupovat účastníky z východních zemí, jejichž režimy nerespektují práva sexuálních menšin.