T-Mobile: Horor v sušárně a 50 tisíc párů očí

T-Mobile nasadil nový spot s názvem Fén

T-Mobile nasadil nový spot s názvem Fén

T-Mobile pokračuje v kampani zaměřené na věrné zákazníky. 11. března nasadil už pátý spot ze série Skokani po sezóně.

Podívejte se na nejnovější spot T-Mobilu s názvem Fén. Zjistíte, co všechno se může odehrát, když Zadar vleze do lázeňské sušárny:

YouTube kanál T-Mobilu se bez přehánění stal centrem zábavy – jeho videa se mohou v současné době chlubit více než 42 miliony zhlédnutí. Lidé sem chodí hlavně za spoty, které už znají z reklamních bloků v televizi. Na žebříčku popularity je totiž nejvýš spot Tablety, který za rok na internetu vidělo téměř 2,3 milionu lidí, hned za ním jsou skokani a Pojď mi hop (2,16 milionu za 4 měsíce) a třetí příčka je obsazena Motorkáři a Srážkou s prasetem (necelé 2 miliony za 11 měsíců).

Videa ze série Skokani po sezóně v tuto chvíli vidělo téměř 3,5 milionů lidí a nejúspěšnější jsou zatím Baňky, které si za tři týdny pustilo 1,8 milionu uživatelů YouTube.

YouTube kanál T-Mobilu navíc před pár dny oslavil překonání hranice padesáti tisíc odběratelů: