T-Mobile jako první operátor odstartoval vánoční kampaň

T-Mobile jako první operátor odstartoval vánoční kampaň

T-Mobile jako první operátor odstartoval vánoční kampaň

T-Mobile bude mít, stejně jako loni, delší Vánoce než konkurenční Vodafone a O2. Vánoční kampaň s mottem Zábava na scénu odstartovala 1. listopadu.

Tiskové centrum Vodafonu informovalo, že poslední letošní kampaň zahájí 15. listopadu a ani na konci roku neopustí koncept s Návštěvníky. Telefónica není ohledně plánované komunikace sdílná, její zástupci pouze oznámili, že na kampani se v těchto dnech pracuje.

Novou kampaň pro T-Mobile připravila opět agentura Saatchi & Saatchi. Herci Lukáš Pavlásek a Vojta Kotek v ní hrají loutkové divadlo na Vánočních trzích. Tématem kampaně jsou zábavné aplikace a T-Mobile připravuje na každý týden nový spot a nové aplikace. Spoty režíroval Jakub Kohák a loutky vodili v Animation people.

Podívejte se na první spot vánoční kampaně T-Mobilu:

Vypadá to tedy, že operátoři letos zachovají stejné načasování vánočních kampaní jako v roce 2012. T-Mobile tehdy 1. listopadu nasadil kampaň se skokany Kotkem, Pavláskem a jejich trenérem Kohákem a spot Pojď mi hop z této kampaně je nejpopulárnějším videem na YouTube kanálu T-Mobilu. V současné době má 2 miliony 417 tisíc zhlédnutí, o pět tisíc více než druhé v pořadí Tablety.

Vodafone loni odstartoval kampaň na Férové tarify s dobrovolnými hasiči a Pavlem Liškou o dva týdny později než T-Mobile. Koncept loňské vánoční kampaně Vodafone vytvořila agentura McCann Digital, spoty režíroval David Ondříček. Do vánočního se loni převlékla v půlce listopadu i Telefónica, jejím loňským tématem byly Extra výhody. Kampaň vznikla v agentuře VCCP, spot režíroval Dominik Miškovský.

Vizuály vánoční kampaně T-MobiluVizuály vánoční kampaně T-Mobilu

Vizuály vánoční kampaně T-MobiluVizuály vánoční kampaně T-Mobilu