„Viděli jsme vesměs skvělé výkony, byli jsme upřímně překvapeni a potěšeni tím hladem, nápady a přístupem,“ okomentoval prezentaci deseti agentur, které se probojovaly do druhého kola tendru, ředitel marketingové komunikace T-Mobile Martin Jaroš.
T-Mobile rozděluje tvorbu BTL komunikace zpravidla mezi tři agentury. Klan, který obhájil pozici hlavní BTL agentury, s operátorem spolupracuje už od konce devadesátých let. Prodloužení smlouvy na další dva roky přineslo výběrové řízení i agentuře Made by Vaculik. Ta podle informací, které poskytla mluvčí T-Mobile Martina Kemrová, suverénně obhájila mimo jiné tvorbu online kampaní a interní komunikace.
Mezi BTL agenturami T-Mobile se poprvé objevuje agentura RMP. Tu založili v roce 2010 po odchodu z Leo Burnett Mark Wright a Jiří Tošovský s cílem zaměřit se na komunikaci v retailu. RMP má ve svém portfoliu Tesco a Jemču – bývalé klienty Leo Burnett.