Tatra nasazuje TV spoty značek Piknik, Pikao nebo Jesenka

nové spoty Mlékárny Hlinsko

nové spoty Mlékárny Hlinsko Zdroj: Mlékárna Hlinsko

Nový televizní spot značky Tatra odkazuje ke klasické a tradiční chuti kondenzovaného slazeného mléka Piknik, Pikao nebo Jesenka. 

„V našem klipu klademe důraz na to, že propagujeme čistý přírodní produkt bez éček a jiných přídatných látek. Tradiční pochoutky z dětských let Pikao, Piknik nebo Jesenka představují zdravější alternativu k běžně prodávaným sladkostem. Obsahují pouze mléko a cukr, případně kakao a připomínají nám dobu, kdy bylo všechno vyráběno poctivě a s láskou,“ vysvětluje Veronika Pácaltová, marketingová manažerka Mlékárny Hlinsko. 

„Tyto naše tradiční produkty jsou naší vlajkovou lodí a zakládáme si na tradiční výrobě, která je stejná od dob, kdy prvně vyjely ze závodu až po současnost. Takto to běží již desítky let a to za použití stále stejných ingrediencím jakým je i tradiční kakao z Holandska. Pokaždé jako poprvé“, dodává Pácaltová.

Klip s titulem „Mlsání, které ne(o)mrzí“ existuje v patnáctisekundové a třicetisekundové variantě. Kreativa vznikla částečně inhause ve spolupráci se společností Rapio, produkce Seven Heaven. Kamery se ujal známý český režisér F. A. Brabec. Spot, který míří na cílovou skupinu žen – matek mezi 20 a 55 lety, poběží na televizních obrazovkách od 26. září do 20. listopadu, v další fázi jej eventuálně podpoří ještě například aktivity na sociálních sítích a akce v místě prodeje!