Tesař přechází z Ogilvy do Českého olympijského výboru

Marek Tesař

Marek Tesař

Český olympijský výbor má nového marketingového ředitele. Stal se jím Marek Tesař, který se v oboru pohybuje od roku 1995 a posledních třináct let působil ve vedoucích pozicích české centrály skupiny Ogilvy.

S ČOV Marek Tesař spolupracoval na několika úspěšných akcích, naposledy se podílel na únorovém Olympijském parku Soči – Letná. Jako managing director Mather Activation – nyní Geometry Global – se zabýval sportovním marketingem u řady projektů jako lyžařská Jizerská 50, veslařské Primátorky nebo běžecký seriál RunTour.

„Jsme rádi, že se nám podařilo do našeho týmu získat Marka Tesaře. Je v současnosti nejrespektovanější osobností ve sportovním marketingu. Jestliže chceme zlepšit pozici sportu, musíme pracovat s těmi nejlepšími,“ řekl předseda ČOV Jiří Kejval.