Tesco Finanční služby mění komunikační strategii
Tesco Finanční služby spustily televizní kampaň, která se vizuálně i obsahově odlišuje od dosavadní komunikace. Všechny spoty z nové kampaně jsou hrané, na rozdíl od dosavadních animovaných. Jejich jednotícím obsahovým prvkem je sázka, která se odehrává v obchodech Tesco.
„Kampaní chceme zvýšit povědomí o značce Tesco Finanční služby. Proto jsme se rozhodli přejít k vizuálně výraznému konceptu, který diváky zaujme a snad i pobaví,“ říká manažerka finančních služeb Tesco ČR/SR Markéta Koptišová Mocová.
Kampaň s „travesti pointou“ běží na televizních stanicích v Česku i na Slovensku – Primě, Barrandovu, Óčku, Joj a Markíze. Podpoří ji POS materiály v obchodech, neadresná distribuce letáků a online kampaně.
Kreativní zpracování kampaně měl v agentuře Ogilvy & Mather na starosti kreativní ředitel Ian Adams a tým accountů vedl Ondřej Hlásek. Samotnou realizaci si vzal na starost režisér Jan Těšitel.