Tesco Mobile sází na držitele Clubcard

„Cílíme na komunity v rámci rodin, přátel nebo profesních skupin. Víme, že v zahraničí tento model funguje velmi dobře,“ vysvětlila svoje očekávání od uvedení Clubcard balíčku generální manažerka Tesco Mobile Lucie Hadaričová. Za 300 korun na měsíc balíček nabídne neomezené volání a SMS v rámci Tesco Mobile, mimo Tesco Mobile pak přinese zdarma 120 minut a 60 SMS. Po vyčerpání těchto volných jednotek bude zákazníky minuta volání mimo Tesco Mobile stát 2,90 Kč a SMS 1,50 Kč.
S jedinou kartou Clubcard může zákazník aktivovat tento balíček až pro deset různých čísel Tesco Mobile pro neomezené volání v rodině či s přáteli. Společnost Tesco v České republice registruje bezmála 2 miliony držitelů Clubcard.
Pokud zákazník nebude chtít využívat balíčku Clubcard, minuta volání v rámci Tesco Mobile ho vyjde na 1,50 Kč, minuta mimo Tesco Mobile na 2,90 Kč a textová zpráva na 1,50 Kč. Kromě toho budou k dispozici tři různé velikosti měsíčních datových balíčků: 150MB za 150 Kč, 400MB za 250 Kč a 1GB za 350Kč.
Pro uvedení nových služeb bude 1. června zahájena reklamní kampaň. Na TV Prima poběží až do poloviny července dvě exekuce televizních spotů, i během prázdnin budou využity billboardové plochy, tisková média, online a PR nástroje. Instore komunikace v prodejnách Tesco odstartuje už 29. května.
Reklamní agenturou Tesco Mobilu je podle informací Lucie Hadaričové agentura Adam. „Je úzce propojena s agenturou RMP, která obstarává komunikaci pro Tesco. Subdodavatelem agentury Adam je Cream Prague.“ Jednateli agentury Adam Communications Prague jsou podle Výpisu z obchodního rejstříku spolumajitelé RMP (Retail marketing practice) Jiří Tošovský a Mark Wright. Jiří Tošovský nechce až do uvedení Tesco Mobile žádné další informace o aktivitách Adam Communications Prague poskytovat.