Dark Side oficiálně zahajuje svou činnost 1. 1. 2012. Agentura by se měla zaměřit na nová média a digitální komunikaci s přesahem tvorby komplexních strategií komunikace a značky. Agentura nebude mít své vlastní kreativní oddělení a Tomáš Jindříšek předpokládá, že díky tomu bude moci Dark Side využívat nejlepší kreativce na trhu. Propojení webové analytiky, zákaznických dat a efektivity řešení bude mít v agentuře na starosti Jana Žižková.
„Zakládáme agenturu úmyslně v době krize, je to pro nás výzva a velká obchodní příležitost. Chceme klientům nabídnout zkušené odborníky za rozumnou cenu. V startovacím týmu 14 lidí jsou u nás i šéfové pracující třída,“ říká Tomáš Jindříšek. „I když budou první měsíce věnovány především akvizici klientů, nezačínáme s prázdnou. Zatím nechci uvádět žádná jména, většina smluv je stále před podpisem,“ říká Michal Kříž, ale prozrazuje, že mezi prvními klienty je zástupce retailu, banka a pivovar.
Tomáš Jindříšek: „Zakládáme agenturu úmyslně v době krize, je to pro nás výzva."
Agentura bude sídlit v centru města v gotickém domě U Božího oka spolu se sesterskými vývojářskými firmami Brandz Friendz a Falanxia, které budou částečně Dark Side zajišťovat produkci a programování. Dohromady vytvoří skupinu Digital Eye. Součásti skupiny je i oborový server Tyinternety.cz a mediální zastoupení Best Online Media.
Současně s agenturou vzniká i divize pro CSR. Ta bude pokračovat v činnosti pro Fórum dárců a pro její projekt Darujspravně.cz. Spolupráci s Fórem dárců zahájil Tomáš Jindříšek ještě v OgilvyInteractive a výsledkem spolupráce je zlato z letošní Effie.