Tři otázky pro marketingovou ředitelku FTV Prima Denisu Schulzovou

Denisa Schulzová

Denisa Schulzová

Jakým způsobem se teď Prima family uvádí do povědomí?

Prima family identifikuje vysílání nové televize v každém záběru – buďto vysílacím logem nebo v promografice se objeví identifikátor a logo Prima family. Už na konci prosince jsme nasadili intenzivní kampaň jak na našich obrazovkách, tak v ostatních médiích, kterou se nám věřím povedlo upozornit na start nové televize Prima family většinu diváků. Momentálně běží také kampaň Scream for Cool.

Jak jste spokojená s jejím výsledkem?

Už když kolegové z Cool crew, z kreativního týmu, dávali tuhle kampaň dohromady a přišli s nápadem zapojit do ní Alexandra Hemalu v roli jakéhosi televizního boha, měli jsme všichni pocit, že to nemůže dopadnout špatně. A potvrdilo se, že lidé se prostě chtějí bavit a taky se vidět v televizi. Scream for Cool považuji za jeden z našich nejúspěšnějších projektů, kterými se snažíme propojovat internetové prostředí s televizí: do dneška se do něj aktivně zapojilo přes 2600 lidí: to je celkem přes 11 hodin křiku… Desítky křiklounů se pak mohly vidět ve vysílání Prima Cool.

Kdo kampaň vymyslel a kdo stojí za realizací?

Kampaň dali kreativně i produkčně dohromady lidé z našeho oddělení kreativy: Cool crew pod vedením Roberta Juhoše, spoty s Hemalou režíroval Jirka Charvát.