Tváří nového ostravského nákupního centra bude Krainová

Simona Krainová na vizuálu obchodního centra

Simona Krainová na vizuálu obchodního centra

V centru Ostravy bude 21. března 2012 otevřeno nákupní a zábavní centrum Forum Nová Karolina. Magnetem pro přitáhnutí zájmu návštěvníků by měla být tvář topmodelky Simony Krainové, která se objeví na reklamních vizuálech.

Forum Nová Karolina zákazníkům nabídne přes 240 značkových obchodů, řadu restaurací a kaváren, jídelní zónu, osmisálové multikino Cinema City, Pure fitness centrum i jeden z největších dětských koutků v Česku. Poté, co se v zatím ještě nedokončeném centru uskutečnila novinářská prohlídka, získala Strategie od Aleše Navrátila z retailové společnosti Retcon informace o mediální a komunikační strategii a otevírací kampani.

Tváří kampaně bude topmodelka Simona Krainová, centrum přichází se sloganem „Forum Nová Karolina… prostě vaše“. Vizuály kampaně jsou z dílny fotografa Lukáše Vrtílka a Forum Nová Karolina má opci na využití tváře Krainové i na delší období. „Se Simonou jsme se dohodli na pokračování spolupráce při dalších dvou kampaních, které proběhnou ještě v letošním roce,“ říká Navrátil.

Mohlo by vás také zajímat:

Topmodelka bude přitahovat návštěvníky centra od 1. do 31. března na více než 350 billboardových a bigboardových plochách na území severní Moravy a také se objeví kolem desítky ploch na moravské části dálnice D1, bigboardů, navigačních ploch na sloupech trakčního vedení, devadesát ploch Queen Size na ostravských tramvajích a čtyři tisíce madel z nabídky Handy media. Součástí kampaně je také vkládka letáků do společenských magazínů cílených na ženy v regionu Moravskoslezského kraje se soutěžními kupóny o 20 nákupů v hodnotě 10 000 korun.


Masivní kampaň v podobě bannerů se chystá také na internetu v regionu, vizuál bude uveden na serverech Novinky.cz, Blesk pro ženy.cz a na ostravské mutaci idnes.cz. Rozhlasová kampaň začne v regionálních rádiích Čas, Orion, Helax, objeví se také na Impulsu, Evropě 2 či Frekvenci 1. První týden poběží teaser a od druhého týdne se kampaň změní na klasickou spotovou. „Na rádiu Kiss komunikujeme otevření centra formou sponzoringu“, dodává Navrátil. Nová Karolina bude mít i své televizní studio, tzv. ForumTV, umístěné v areálu centra, své pořady bude umísťovat na YouTube, rozvíjí se i Facebook. Organizátoři připravují řadu eventů, z nichž ten otevírací pro zhruba tři a půl tisíce tisíce hostů by se měl stát společenskou událostí sezóny v regionu i českém retailu.

Simona Krainová na vizuálu obchodního centraSimona Krainová na vizuálu obchodního centra

Kreativní návrh kampaně pochází z dílny Retconu, graficky zpracovaný je studiem Ideal Graphics. Nákup médií byl realizován kombinovaně prostřednictvím MQI Brno, část byla nakupována napřímo. O PR se stará 2media.cz, lokální komunikace je podpořena ostravskou agenturou Ian Derson Advertising. Na přípravě eventu se podílí agentura Slavica, catering byl svěřen do rukou gastronomického servisu Valoria.