Forum Nová Karolina zákazníkům nabídne přes 240 značkových obchodů, řadu restaurací a kaváren, jídelní zónu, osmisálové multikino Cinema City, Pure fitness centrum i jeden z největších dětských koutků v Česku. Poté, co se v zatím ještě nedokončeném centru uskutečnila novinářská prohlídka, získala Strategie od Aleše Navrátila z retailové společnosti Retcon informace o mediální a komunikační strategii a otevírací kampani.
Tváří kampaně bude topmodelka Simona Krainová, centrum přichází se sloganem „Forum Nová Karolina… prostě vaše“. Vizuály kampaně jsou z dílny fotografa Lukáše Vrtílka a Forum Nová Karolina má opci na využití tváře Krainové i na delší období. „Se Simonou jsme se dohodli na pokračování spolupráce při dalších dvou kampaních, které proběhnou ještě v letošním roce,“ říká Navrátil.
Mohlo by vás také zajímat:
Topmodelka bude přitahovat návštěvníky centra od 1. do 31. března na více než 350 billboardových a bigboardových plochách na území severní Moravy a také se objeví kolem desítky ploch na moravské části dálnice D1, bigboardů, navigačních ploch na sloupech trakčního vedení, devadesát ploch Queen Size na ostravských tramvajích a čtyři tisíce madel z nabídky Handy media. Součástí kampaně je také vkládka letáků do společenských magazínů cílených na ženy v regionu Moravskoslezského kraje se soutěžními kupóny o 20 nákupů v hodnotě 10 000 korun.
Masivní kampaň v podobě bannerů se chystá také na internetu v regionu, vizuál bude uveden na serverech Novinky.cz, Blesk pro ženy.cz a na ostravské mutaci idnes.cz. Rozhlasová kampaň začne v regionálních rádiích Čas, Orion, Helax, objeví se také na Impulsu, Evropě 2 či Frekvenci 1. První týden poběží teaser a od druhého týdne se kampaň změní na klasickou spotovou. „Na rádiu Kiss komunikujeme otevření centra formou sponzoringu“, dodává Navrátil. Nová Karolina bude mít i své televizní studio, tzv. ForumTV, umístěné v areálu centra, své pořady bude umísťovat na YouTube, rozvíjí se i Facebook. Organizátoři připravují řadu eventů, z nichž ten otevírací pro zhruba tři a půl tisíce tisíce hostů by se měl stát společenskou událostí sezóny v regionu i českém retailu.
Simona Krainová na vizuálu obchodního centra
Kreativní návrh kampaně pochází z dílny Retconu, graficky zpracovaný je studiem Ideal Graphics. Nákup médií byl realizován kombinovaně prostřednictvím MQI Brno, část byla nakupována napřímo. O PR se stará 2media.cz, lokální komunikace je podpořena ostravskou agenturou Ian Derson Advertising. Na přípravě eventu se podílí agentura Slavica, catering byl svěřen do rukou gastronomického servisu Valoria.