Týdeník Euro přichází s aplikací Čtení na víkend

Nová aplikace pro Euro

Nová aplikace pro Euro Zdroj: Mlada fronta

Ekonomický týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta přichází s novou aplikací pro mobily i tablety (určené pro iOS a Android), která umožní využívat nový produkt Euro Čtení na víkend. Zpravodajská divize Euro E15 tak pro čtenáře rozšiřuje svou dosavadní nabídku mobilních titulů.

„Tištěné Euro je na stáncích v pondělí a my jsme teď připravili novinku, kdy si elektronické vydání čtenáři budou moci stáhnout již v pátek v 19 hodin. To znamená, že již krátce po uzávěrce,“ řekl Michal Půr, šéfredaktor týdeníku Euro. Nový produkt je ideální službou pro ty, kteří chtějí mít informace velmi rychle, a také pro ty, kteří nemají čas na čtení během pracovních dnů.

Stáhnětě si aplikaci pro či pro Android

Cena
Jednotlivá čísla 1,99 eura
Předplatné
Jeden měsíc 4,99 eura
Tři měsíce 11,99 eura
Jeden rok 39,99 eura

Nový produkt Euro Čtení na víkend bude doprovázet marketingová kampaň se slogany Cestujte časem a Buďte o krok napřed!. Kampaň bude nasazena v rádiích (Český rozhlas, rádio Expres), v síti Metrovision, přímo v týdeníku Euro, v deníku E15, v lifestylových titulech vydavatelství, v on-line titulech a na sociálních sítích vydavatelství Mladá fronta. Tištěný týdeník Euro vychází v nákladu 25 tisíc výtisků, má 68 stran a cena je 48 korun.

Marketingová kampaň k aplikaci týdeníku EuroMarketingová kampaň k aplikaci týdeníku Euro | Mlada fronta