„Tištěné Euro je na stáncích v pondělí a my jsme teď připravili novinku, kdy si elektronické vydání čtenáři budou moci stáhnout již v pátek v 19 hodin. To znamená, že již krátce po uzávěrce,“ řekl Michal Půr, šéfredaktor týdeníku Euro. Nový produkt je ideální službou pro ty, kteří chtějí mít informace velmi rychle, a také pro ty, kteří nemají čas na čtení během pracovních dnů.
Stáhnětě si aplikaci pro či pro Android
Cena | |
---|---|
Jednotlivá čísla | 1,99 eura |
Předplatné | |
Jeden měsíc | 4,99 eura |
Tři měsíce | 11,99 eura |
Jeden rok | 39,99 eura |
Nový produkt Euro Čtení na víkend bude doprovázet marketingová kampaň se slogany Cestujte časem a Buďte o krok napřed!. Kampaň bude nasazena v rádiích (Český rozhlas, rádio Expres), v síti Metrovision, přímo v týdeníku Euro, v deníku E15, v lifestylových titulech vydavatelství, v on-line titulech a na sociálních sítích vydavatelství Mladá fronta. Tištěný týdeník Euro vychází v nákladu 25 tisíc výtisků, má 68 stran a cena je 48 korun.
Marketingová kampaň k aplikaci týdeníku Euro |