Týdeník Mladá fronta Sedmička vloni získal nejvíc ceníkové inzerce ze všech časopisů

Titulní strana prvního placeného čísla Sedmičky

Titulní strana prvního placeného čísla Sedmičky

Ceníková hodnota reklamního prostoru v časopisech se podle monitoringu společnosti Admosphere v roce 2011 vyšplhala na 6,99 miliardy korun. První místo přitom připadá týdeníku Mladá fronta Sedmička, který poskytl inzerentům 5355 a tři čtvrtě strany v souhrnné hodnotě 306,7 milionů korun.

Jde o ceníkovou hodnotu reklamního prostoru, který byl očištěn o vlastní inzerci, vklady, přílohy a supplementy.

Na předních příčkách se za týdeníkem Mladá fronta Sedmička objevují lifestylové časopisy zaměřené na ženy. Vysoko nad čtvrt miliardy se vyhoupla ceníková hodnota reklamního prostoru titulu Žena a život, v průběhu roku 2011 zde inzerenti zaplnili plochu v rozsahu 960 stran v celkové ceníkové hodnotě 262,4 milionů korun. Reklamní prostor o 80 milionů nižší ceníkové hodnoty využil měsíčník Marianne (183 mil. Kč), následován je magazíny Elle (170 mil. Kč), Marie Claire (155 mil. Kč) a Glanc (151 mil. Kč).

Na sedmé příčce se umístil ekonomický titul Euro, u kterého Admosphere zmonitorovala loňskou souhrnnou ceníkovou hodnotu reklamního prostoru 144,6 milionů korun. V pořadí dalšími jsou týdeníky Reflex a Ekonom. První desítku pak uzavírá Nedělní Blesk, jenž je dle Unie vydavatelů veden jako časopis, a Blesk pro ženy.

TOP 30 časopisů podle proinzerované ceny v roce 2011TOP 30 časopisů podle proinzerované ceny v roce 2011