Uniqa pojišťovna vrací na televizní obrazovky reklamní kampaň Myslete na štěstí srdcem, která odstartovala první vlnou loni na podzim. Součástí je i nový korporátní slogan Myslete Uniqa. Poprvé u nás bude nyní k vidění nejen imageový, ale také produktově laděný spot. Smyslem nové reklamy je motivovat veřejnost, klienty i zaměstnance, „aby usilovali o osobní štěstí a životní radost“, jak popisuje cíle Uniqa.
Během loňského podzimu přišla Uniqa v rámci nové komunikační strategie s imageovými televizními spoty v délce 40 a 30 sekund. Z uskutečněného testu kampaně vyplynulo několik zásadních doporučení, která byla zohledněna pro letošní jarní vlnu kampaně: byly vybrány sekvence, které si veřejnost pamatovala lépe, a logo bylo doplněno do celé stopáže. Voiceover v podání Michala Dlouhého a hudba byly ponechány beze změny.
Podzimní spot pojišťovny
Na kratší imageovou vlnu naváže v únoru i produktově laděný televizní spot. Je zaměřený na životní pojištění a váže se k akční prémii při narození dvojčat, trojčat a vícerčat.
Těžištěm kampaně Myslete na štěstí srdcem je speciální microsite Myslete.uniqa.cz. Na ní se veřejnost nejen dozví o smyslu a pozadí celé kampaně, ale současně může k popisovaným tématům doplnit svůj komentář nebo zkušenost, hlasovat pro vybraná témata a navrhnout další náměty.
TV spoty pocházejí z dílny rakouské agentury Springer & Jacoby. Na přípravě kampaně a její lokální české adaptaci spolupracuje Uniqa s kreativní agenturou FCB Prague. Nákup médií obstarává agentura Mindshare.