UPC Business bojuje

Kampaň UPC Business vznikla in-house

Kampaň UPC Business vznikla in-house Zdroj: UPC

Společnost UPC Česká republika odstartovala začátkem září kampaň na zvýšení povědomí o svých službách pro firemní zákazníky. Vytvořila ji in-house a používá hlavně outdoor a online.

Kampaň UPC je primárně zacílena na SoHo zákazníky, tedy na živnostníky a drobné podnikatele, které informuje o možnosti využívat internet od UPC Business.

„Vizuální koncept kampaně je inspirován bojem, který živnostníci jako drobní podnikatelé musí často podstupovat na různých frontách. UPC Business jim v tomto boji chce být partnerem, který jim pomůže v jejich každodenním snažení. A všichni víme, že je to boj,“ řekl Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci v UPC.

Kampaň, která byla zrealizována in-house, poběží celé září v různých mediatypech. Bojovníka lze potkat na billboardech a bigboardech na důležitých tepnách. Doplní ji rádiové spoty a online reklama.