Na pozici Marketing Manager UPC Business nastoupil od února Pavel Jaček. Na starosti bude mít veškerou komunikaci týkající se business zákazníků.
Pavel Jaček vystudoval sportovní marketing a v reklamní branži se pohybuje 12 let. Během své kariéry pracoval v agenturách Dimar a Ogilvy pro značky Eurotel a Telefonica O2. Do UPC přichází z pozice account manažera agentury OgilvyOne, kde pracoval pro společnosti O2, ČSOB a Tesco.
V UPC Business bude Jaček rovněž připravovat zadání pro reklamní a mediální agentury a úzce spolupracovat napříč odděleními segmentového marketingu a B2B v UPC.
„Jeho zkušenosti z komunikace v B2B nám pomůžou naplňovat naše prodejní cíle a znalost značky UPC Business mezi českými firmami, zejména v segmentech SOHO a SME/MLE,“ řekl Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC, s nímž bude Jaček úzce spolupracovat.