UPC Business má nového šéfa marketingu

Pavel Jaček, UPC

Pavel Jaček, UPC Zdroj: archiv

Na pozici Marketing Manager UPC Business nastoupil od února Pavel Jaček. Na starosti bude mít veškerou komunikaci týkající se business zákazníků.

Na pozici Marketing Manager UPC Business nastoupil od února Pavel Jaček. Na starosti bude mít veškerou komunikaci týkající se business zákazníků.

Pavel Jaček vystudoval sportovní marketing a v reklamní branži se pohybuje 12 let. Během své kariéry pracoval v agenturách Dimar a Ogilvy pro značky Eurotel a Telefonica O2. Do UPC přichází z pozice account manažera agentury OgilvyOne, kde pracoval pro společnosti O2, ČSOB a Tesco.

V UPC Business bude Jaček rovněž připravovat zadání pro reklamní a mediální agentury a úzce spolupracovat napříč odděleními segmentového marketingu a B2B v UPC.

„Jeho zkušenosti z komunikace v B2B nám pomůžou naplňovat naše prodejní cíle a znalost značky UPC Business mezi českými firmami, zejména v segmentech SOHO a SME/MLE,“ řekl Karel Smrž, ředitel pro značku a zákaznickou zkušenost UPC, s nímž bude Jaček úzce spolupracovat.