V Cannes mají Young & Rubicam bronz za outdoor pro Harley Davidson

Harley

Harley

Prvním oceněním se může Česko pochlubit z letošního reklamního festivalu Lions, který se od 15. do 21. června koná ve francouzském Cannes. Za sérii tří vizuálů pro Harley Davidson si agentura Young & Rubicam odváží třetí místo.

Grand Prix patří v kategorii outdoor australským Whybin/TBWA Group za kampaň pro banku ANZ. Tuzemská pobočka agentury Young & Rubicam si v této kategorii za sérii vizuálů Fork, Exhaust a Piston odváží třetí místo. Vloni na festivalu tato agentura uspěla s bronzovou kampaní pro značku Biolit.

Z dalších kategoriích, které již byly na Lions vyhlášeny, byla peruánská pobočka sítě McCann oceněna v kategorii Media za kampaň Happy ID pro Coca Colu. Grand Prix v kategorii mobilní reklamy pak získala Nivea za kampaň Protection Ad, kterou připravila brazilská pobočka FCB.