V kampani Nadace Vodafone vystupují skuteční účastníci programu

Nadace Vodafone

Nadace Vodafone

S blížícím se termínem uzavření přihlášek do již sedmého ročníku grantového programu Rok jinak Nadace Vodafone vznikla kampaň, která má oslovit zájemce, kteří třeba ještě s přihlášením váhají. Kampaň Roku jinak běží od pondělí 2. června v televizi, rozhlase, tisku a OOH. O umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.

Ve třech spotech, které poběží v rámci partnerství s Českou televizí v TV a na internetu, vystupují také skuteční účastníci Roku jinak Michal Dolejš a Markéta Sirotková, kteří programem prošli v loňském roce. Spoty lákají různé typy zájemců, například profesionály z oblasti informačních technologií.

Videa vznikala pod taktovkou režiséra, který je podepsaný i pod aktuálními reklamními spoty Vodafonu, Romana Valenta. Produkci obstarala Armada films a za kreativou stojí agentura McCann Prague, konkrétně Filip Kukla, Paul McGreevy a Zuzana Gregorová.

Program Rok jinak umožňuje odborníkům z byznysu nebo státní správy pracovat jeden rok pro neziskovou organizace za svůj stávající plat.

Spoty