V tendru MetLife obhájila agentura AG Geronimo

MetLife

MetLife

Pojišťovna MetLife, pod jejíž hlavičkou se na začátku roku spojily pojišťovny Amcico a Aviva, uzavřela výběrové řízení, ve kterém hledala partnera pro spolupráci na realizaci ATL i BTL aktivit. Zároveň spouští další vlnu reklamní kampaně, která je svým rozsahem i rozpočtem zatím největší od vstupu MetLife na český trh.

Pojišťovna oznámila, že vítězem výběrového řízení je reklamní agentura AG Geronimo, která tak obhájila pozici dosavadní agentury. I nadále také zůstane ústředním motivem její komunikace maskot pes Snoopy.

Aktuální kampaň se zaměřuje především na online média a venkovní reklamní plochy. Billboardy, kterých je po celé republice 124, a televizi (Prima, Prima Cool, Prima Love a Barrandov) využívá MetLife ČR letos vůbec poprvé. Kreativní koncept spotů o délce 30 a 15 sekund vytvořil polský a americký tým Ogilvy. Televizní a venkovní reklama jsou podpořeny on-line reklamou na hlavních internetových portálech (Seznam.cz, Aktuálně.cz, Novinky.cz) a tištěnou inzercí.

„Jako symbol MetLife je v kampani představen kreslený pejsek Snoopy, který je především ve Spojených státech amerických nesmírně populární a zná ho tam opravdu každý. I v Čechách se díky němu MetLife chce profilovat jako přátelská pojišťovna,“ říká Branding & Advertising Executive MetLife pojišťovny Eva Drábová.

Tiskový vizuál MetLife pro kampaň 2013Tiskový vizuál MetLife pro kampaň 2013