V zrcadle: Magdaléna Drsová, BM Management

Magdaléna Drsová, šéfka komunikace ve společnosti BM Management

Magdaléna Drsová, šéfka komunikace ve společnosti BM Management Zdroj: Repro Strategie

Šéfka komunikace v BM Management, tedy společnosti manželů Bakalových, čerpá první dávku informací mimoděk už během běžných ranních činností. „Většinou mám zapnutou ČT24 nebo Radiožurnál. Střídám to ale se zahraničními zpravodajskými médii, člověk tak získá jinou – často dost potřebnou – perspektivu,“ říká Drsová.

Jak vypadá váš běžný pracovní den?

Vždycky mě děsila představa, že bych dělala každý den to samé. Podle toho jsem si vybrala i obor, ve kterém působím, a nikdy jsem nelitovala. Navíc se věnuji tak zajímavým značkám jako např. Forum Karlín, Economia, Knihovna Václava Havla, Bakala Foundation nebo Aspen Institute. Nejlepší jsou chvíle, kdy člověk zapomene, že vlastně pracuje.

Jaká reklama vám v poslední době nejvíc vadí, jaká je naopak oblíbená?

Vždycky mi vadily reklamy, které pracují – nebo vlastně spíš rezignují na práci – s různými stereotypy. Už jste viděli ženu, která by se radovala jako malé dítě z nové aviváže? Já tedy ne.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Tom Ford, COS, Acne Studios, BMW, Apple, YSL. A taky Veuve Cliquot.

Co pro vás znamená obor, ve kterém působíte?

Znamená pro mě kreativní propojování lidí, témat a někdy i úplně odlišných světů. To když se povede, tak vznikají úžasné věci.

Co vás v oboru aktuálně nejvíc štve?

Štve mě, že se vytrácí ochota pochopit věci do hloubky, respekt ke vzdělání a zkušenostem. Zkratky jsou fajn, ale jen když je za nimi promyšlenost, ne lenost.

Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?

Přála bych si, abych neskončila tím, že si budu přát dělat každý den to samé…