Odkud čerpáte denní příděl informací?
Mám nastavený výběr zpráv na iPadu. Několik zdrojů z celého světa mi tedy sdělí, co je nového v oblastech, o které se zajímám. K těm úplně nejdůležitějším mi chodí každé ráno monitoring. Běžné noviny už moc nečtu a většinu zpráv vím dříve, než vyjdou. Ráda si přečtu rozhovory s výjimečnými lidmi, protože mě zajímají jejich názory a postoje. Stejně tak jako fundované analýzy událostí, které se staly.
Jaká reklama vás v poslední době nejvíc štve, jaká je naopak oblíbená?
V poslední době mě doslova urážely volební kampaně. Bylo mi až smutno z toho, kam politická reklama klesla. Na druhou stranu výborný je podle mě koncept T-Mobilu. Ale přiznám se, že klasické reklamy mě už významně neoslovují. Jsem aktivní a to, co chci, si vyhledám sama.
Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?
Není to až tak otázka oblíbenosti jako spíš dobré zkušenosti. Mám v každém oboru značky, o kterých dlouhodobě vím, že nemusím dlouho přemýšlet nad tím, jestli splní mé požadavky. A to platí opravdu ve všem. Třeba i v jídle. Jsem nadšená, že se tady konečně objevují značky, které jsou zárukou dobré kvality – Marks & Spencer a Wine Food Market jsou místa, kde je mi dobře. A stejně to platí i s oborem IT, oblékáním a samozřejmě botami…
Co pro vás osobně znamená marketing?
Je to výzva a spousta práce, ale zároveň zábava a potěšení. Když se povede dobře udělat plán a strategii a pak vidíte, že vše funguje, je to radost. Mám štěstí, že pracuji pro klienty, kteří nejsou právě tuctoví, takže toho máme hodně co sdělovat. A těší mě, když si lidé myšlenku vezmou za svou. Lhostejno zda díky milionové kampani v televizi nebo po rozhovoru z očí do očí.
Co vás v marketingu nejvíce štve?
Nuda a prázdnota.
Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?
Aktuálně mě práce moc baví a naplňuje. Pracuji s úžasnými lidmi a jsou dny, kdy si ani nevšimnu, že už je večer, takže na velké plány nemám pomyšlení. Beru věci tak, jak přijdou, a ze všeho se snažím si něco dobrého odnést. Svět je plný překvapení a o náhody není nouze, takže uvidíme. Moc ráda bych se za deset let viděla daleko častěji v Jizerkách, které miluju, nebo v teplých krajích, které mě nabíjí neskutečnou energií.