V zrcadle: Mario Böhme, Oborová zdravotní pojišťovna
Odkud čerpáte denní příděl informací?
Podle toho, o jaké informace jde. Pravidelné ranní rozkoukávání po domově, světě, mediálních a marketingových novinkách se samozřejmě odehrává po internetu. Když je chvíle, stojí za to přečíst zajímavé články v odborných časopisech, jako je třeba Strategie – ať to klidně vypadá jako lichocení. V autě mám stabilně naladěn Radiožurnál, kde dostanu informace rychlé a podané hezkou formou. Naopak se snažím eliminovat večerní zprávy, protože jednak už podstatné věci vím, a proč si kazit pár hodin odpočinku?
Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?
Nepovažuji se za „značkový typ“, při oblékání nebo volbě automobilu si vybírám hodně účelově, prakticky. Asi je to dáno i mým vztahem k věcem, které beru jako něco, co má především sloužit, pomáhat, vykonávat nějakou činnost.
Co pro vás osobně znamená marketing?
Nikdy nekončící snahu pochopit lidi, pochopit motivy a procesy a udělat z věcí dobrých ještě lepší. Činnost, která vyžaduje využití mnoha stránek lidské osoby, hodně velkou míru empatie a fantazie. Bohatost forem komunikace a jejich zkoušení. Marketing je pestrobarevný sám o sobě, a když jsou pestrobarevné i jeho výsledky, je to fajn.
Co vám na marketingu nejvíc vadí?
Papírování. Neumím to a zodpovědně prohlašuji, že 99 procent této činnosti je nejen zbytečných, ale dokonce zdraví škodlivých!
Kde byste si přál být ve své kariéře za deset let?
Vždy jsem měl štěstí na dobré šéfy a vlastně i na dobré kolegy. Pokud to takto bude pokračovat, budu jen rád.