V zrcadle: Michal Štěpánek, Beevendo

Michal Štěpánek, Beevendo

Michal Štěpánek, Beevendo Zdroj: Repro Strategie

Každé ráno provozuje svůj rituál – zajde na kafe a přečte si noviny. Další informace čerpá ve volných chvílích hlavně na internet.

Jaká reklama vás v poslední době nejvíc štve, jaká je naopak oblíbená?

Myslím, že náš denní život je doprovázen velkým stresem, a tak je nutno se někdy uvolnit a zasmát se. Mě baví reklamy s humorem. Nebaví mě reklamy bez nápadu a hlavně ty, které jsou necílené a netýkají se mě.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Nechtěl bych jmenovat konkrétní značky, ale sázím na kvalitu. Nerad nakupuji, a když už něco koupím, tak kupuji kvalitu.

Co pro vás osobně znamená marketing?

Marketing se pro mě rovná kreativitě. Marketing bez kreativního nápadu není marketing. Neustále poslouchám, že v marketingu jde o budget. Já nesouhlasím, myslím si, že v marketingu jde hlavně o nápady. Samozřejmě že předpokladem je propracovaná strategie, ale i ta bez nápadu nebude nic platná.

Co vás v marketingu nejvíce štve?

Nemám rád, když někdo s ohromným budgetem ovlivní názor lidí a zaplaví trh nekvalitním zbožím. Vždy by měl zvítězit nejlepší výrobek, ale bohužel to tak někdy není.

Kde byste si přál být ve své kariéře za deset let?

Nemám rád rutinu, a tak doufám, že se zbavím těch rutinních úkolů. Rád vymýšlím a rozvíjím nové věci. Doufám, že za deset let se budu moct soustředit pouze na takové úkoly a aktivity. Ale to je asi ideální, nedosažitelný stav.