VCCP připravila pro ČSOB kampaň na Bankopojištění

čsob

čsob

rap
ČSOB odstartovala kampaň, která představuje novou službu Bankopojištění. Na kampani, jejíž motto zní „Pojistěte si rodinné stříbro, než odjedete chytat bronz“, se podílela mediální agentura MindShare a reklamní agentura VCCP.

Hlavním kanálem komunikace je televize, v níž poběží 30sekundový spot. Dále je kampaň podpořena na internetu prostřednictvím videobannerů se zkráceným 20s spotem. Dvě online verze jsou na rozdíl od TV zakončeny jinými scénkami.

Spot 1

Spot 2

Ke komunikaci se využívají také animované i statické bannery, branding zpravodajských stránek a krátké reklamní texty. Celorepublikově budou využity i venkovní plochy – především bigboardy a citylighty. V pobočkách budou k dispozici plakáty, letáky a také netradiční závěsný wobler s motivem zloděje.