VCCP vyhrála tendr značky Amica
Užšího výběrového řízení se zúčastnily dvě agentury, VCCP Prague a Arc Worldwide.
„Obě agentury předvedly skvělý výkon a poskytly zajímavé koncepty a smysluplné návrhy exekuce. To, co odlišilo agenturu VCCP, byla v našich očích ,chemie‘. Přesvědčili jsme se, že máme před sebou tým složený z odborníků, se kterými se nám bude dobře spolupracovat,“ komentovala vítězství VCCP Marta Hudcová, Marketing and Communication Director Amiky.
Společnost Amica působí na světových trzích již přes 60 let, nicméně v nedávné době se začala výrazně zaměřovat na dynamicky se rozvíjející trhy – největším odběratelem kromě Polska je Německo a Rusko. Do jejího portfolia patří produkty značky Gram ve Skandinávii nebo ruské značky Hansa. V současnosti začíná směřovat i do Velké Británie, Španělska a Francie. Působí na Balkáně a dokonce i v Austrálii.
Mottem společnosti Amica je „Inteligentní styl“, představuje tedy produkty s chytrým řešením, nadstandardní výbavou a výjimečným designem. V roce 2012 to potvrdila i ziskem prestižního ocenění Red Dot Design Award: The best of the Best za troubu Zen.
VCCP Prague je součástí mikrosítě založené v Londýně v roce 2002 a má pobočky v Sydney, Berlíně, Madridu a Praze. Pražská pobočka bude slavit v březnu šesté narozeniny. Pod vedením Heleny de la Barre a Dejana Štajnbergera spolupracuje agentura s klienty jako Sazka, Heineken, MND, Stock nebo SOS Dětské vesničky.