Ve vánoční pohádkové kampani Pepsi zvířátka zesměšňují Santu, který připomíná Coca Colu

Pepsi kampaň

Pepsi kampaň

Pepsi přichází s vánoční kampaní, jejímž cílem je vtáhnout lidi do hry. Formou pohádkového příběhu o roztahovačném Santovi a chytrých a nebojácných lesních zvířátkách chce poukázat na důležitost hájení toho, co je dané komunitě vlastní. Současně se kampaň snaží vymezovat proti svému konkurentu Coca Cole, jíž ve spotu ztělesňuje postavička Santy. Kampaň potrvá do 22. prosince.

Kampaň je celkově podpořena rozesílkou newsletteru pepsi.cz a bannery na těchto serverech: libimseti.cz, evropa2.cz, csfd.cz, prima-cool.cz, lamer.cz, loupak.cz, Skype, Geewa a Google. Příběh kompletně zpracovala agentura 2Fresh, která se podílela i na předchozích fázích letošní kampaně Pepsi.

„Vyznění vánočního videa Pepsi naplňuje její vizi o respektování místní tradice a kultury, a především pak o nutnosti nebát se nahlas ozvat proti věcem, se kterými nesouhlasíme – ať už jde o věci veřejné nebo čistě soukromé. Protože je to ale kampaň Pepsi, nemůže přirozeně chybět ani pořádná dávka zábavy,“ přibližuje záměr kampaně marketingová manažerka PEPSICO pro Českou a Slovenskou republiku Marie Baričičová.

Úvodní video kampaně