Věrnostní program Renome po sedmi letech končí

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: repro Renome

Aliance firem z oblasti módy, které se spojily ve věrnostním programu Renome, ohlásila k 31. červenci ukončení činnosti. Jednotlivé společnosti pokračují v péči o zákazníky po vlastní ose.

Například společnost Baťa v souvislosti s ukončením Renome ohlásila, že se zaměří na důslednější budování vlastního věrnostního klubu. „V letošním roce jsme si dali za úkol představit klub v novém kabátě, osvěžit klubové výhody a představit speciální webovou stránku klubu. Navíc chceme zákazníky informovat o krátkodobých akčních nabídkách, které je budou častěji přitahovat do prodejen a na web,“ vysvětluje marketingový ředitel firmy Baťa Lukáš Ohanka. Od 1. srpna se změní i design klubových materiálů a o nových výhodách bude informovat inovovaný časopis Detail.

Budování zákaznické loajality je v těchto dnech na programu i ve společnosti Blažek Praha. „Nový Blažek klub by se měl víc zaměřit na cílenou komunikaci, budeme více zohledňovat intenzitu vztahu
zákazníků ke značce,“ říká marketingová specialistka Blažek Praha Klára Smetáková. Partneři programu Renome se na jeho ukončení dohodli po sedmi letech vzájemné spolupráce. Kromě Bati a Blažka se na programu podílely Fokus Optik, Klenoty a Reserved.