Víno Mikulov spouští motýlí kampaň od JWT Praha

Víno Mikulov

Víno Mikulov

Značka Víno Mikulov Motýl prošla redesignem, jehož autorem je studio Fiala&Šebek. Redesign doprovází také široká komunikační kampaň v místě prodeje, v médiích a na webu. Jejím ústředním mottem je: „Motýl, lehce nevšední zážitek…“

Designerské studio Fiala&Šebek pracovalo na etiketě již od roku 2011. První výroba v novém designu proběhla letos v dubnu a na regály obchodů se vína dostávají v těchto dnech. „Naším cílem bylo posílit image Víno Mikulov Motýl jako moderní, stylové značky, která nabízí chutná, kvalitní vína, kterým spotřebitel rozumí,“ komentuje novou podobu etikety Lenka Štemberová, brand manažerka značky Víno Mikulov.

Nový design etiket a celý repositioning značky podpoří komunikační kampaň z kreativní dílny agentury JWT Praha. Spotřebitelé se novou komunikací setkají zejména v místě prodeje. 3D stojany je budou oslovovat v prodejnách Albert, Globus Interspar či Tesco. Ve vybraných hypermarketech Tesco a Interspar bude zákazníky při vstupu do prodejny vítat „motýlí“ slavobrána. Součástí kampaně bude také tisková inzerce ve společenských magazínech a suplementech.