Vlídné slovo v kampani Linky bezpečí

Kampaň Linky bezpečí

Kampaň Linky bezpečí Zdroj: archiv

Kolik stojí vlídné slovo a jak důležitou roli hraje nejen v životech dětí, ukazuje nová fundraisingová kampaň Linky bezpečí, která navazuje na předchozí děkovný koncept „Díky, Linko“. Připravila ji komunikační agentura Face Up.

Celá kampaň Linky bezpečí startuje 2. prosince 2015 a odkazuje na hlavní „pracovní nástroj“ konzultantů Linky bezpečí, kterým je vlídné slovo, jímž nepřetržitě každý den v roce pomáhají dětem.

Kampaň vyzývá potenciální přispěvatele a donátory, aby se na webových stránkách Vlidneslovo.cz zapojili do šíření takových vlídných slov. Jako poděkování pak mají možnost získat jedinečný dárek pro někoho ze svých blízkých – soukromé vystoupení skupiny Mandrage. Exkluzivní vystoupení mohou získat zasláním dárcovské SMS, jejímž prostřednictvím přispějí na provoz Linky bezpečí.

„Když se nám ozvali lidé z Linky bezpečí s tím, že rozjíždí novou kampaň, nerozhodovali jsme se ani vteřinu, s Linkou totiž máme jen ty nejlepší zkušenosti. Jejich nová kampaň se celá točí okolo vlídných slov. My v mluvení nejsme až tak silní, a tak pomáháme raději tím, co nám jde lépe – hudbou. Vždyť hudba působí často stejně jako vlídné slovo, dokáže ulehčit v těžkých situacích, dodat odvahu nebo i pocit, že to zvládnete,“ říká František Bořík z Mandrage.

Na stránkách Vlidneslovo.cz mají všichni rovněž možnost poslat vlídná slova někomu ze svých blízkých formou online pohlednic, které jsou dílem předních českých umělců, jakými jsou fotografové Alžběta Jungrová a Lukáš Dvořák nebo výtvarníci Jan Gemrot, Jana Farmanová, Markéta Vydrová či Eva Roverová. Stejně tak mohou někomu blízkému za jedinou DMS pro Linku bezpečí objednat zasílání vlídných slov mailem na každý den po dobu jednoho týdne.

Kampaň Linky bezpečíKampaň Linky bezpečí | archiv

„Chceme originálním způsobem poděkovat našim současným i potenciálním dárcům za jejich podporu a zároveň je vyzvat, aby nám pomohli šířit vlídná slova, kterých se nám všem v dnešní napjaté době dostává obecně málo. Linka bezpečí na vlídná slova nezapomíná a dokáže jejich prostřednictvím dětem ulevit, povzbudit je, vyvést z osamění, zabránit unáhleným nebezpečným jednáním a často i zachránit život,“ říká Ivana Šatrová, ředitelka Linky bezpečí.

Kampaň zahrnuje online, outdoorovou a rozhlasovou komunikaci. Partnery kampaně, kterou pro Linku bezpečí připravila komunikační agentura Face Up, jež zároveň zajistí i PR podporu, jsou televizní stanice Óčko, Rádio Impuls, Seznam.cz a JCDecaux.