Vodafone bez příběhu: Nová kampaň je čistě produktová

Nová kampaň Vodafonu je čistě produktová

Nová kampaň Vodafonu je čistě produktová

Nová jarní kampaň, o které už Strategie před časem exkluzivně informovala, odstartuje 20. února v televizi, tisku a na venkovních nosičích. Poběží do 20. dubna.

Kampaň propaguje benefity nové předplacené karty. „Tato kampaň se bude z naší dosavadní komunikace spíše vymykat. Speciálně pro novou produktovou řadu byl vytvořen maskot, který se objeví na obalech, a který reprezentuje bezstarostnost a nezávislost, jež karta svým majitelům přináší. Podoba maskota vychází z tvaru našeho loga a vytvořila ji agentura Team Red,“ říká o kampani dva dny před jejím startem PR specialistka Vodafonu Veronika Exnerová.

O tom, že Vodafone mění reklamní koncept, jsme informovali zde:

Kampaň, která stojí na jednoduché grafice a hraje si s typografickými prvky, pochází z dílny agentury McCann Digital. O její umístění v médiích se stará mediální agentura OMD Czech.

Tiskový vizuál nové kampaněTiskový vizuál nové kampaně