Vodafone mění motiv kampaně, hasiči končí

Fotografie z natáčení vánoční kampaně Vodafonu

Fotografie z natáčení vánoční kampaně Vodafonu

mir
Vodafone ve své jarní kampani nebude pokračovat v motivu profesionálních nebo dobrovolných hasičů a přechází na zcela novou grafiku. Pod kampaní je podepsána agentura McCann Digital, která se vloni stala hlavní ATL i BTL agenturou Vodafone.

„Naše další, tentokrát spíše taktická kampaň, odstartuje 15. února v TV, printu a na OOH nosičích. V kampani propagující benefity předplacených služeb jsme vsadili na čistý vizuální styl, který stojí na jednoduché grafice s využitím typografických prvků,“ řekla Strategii mluvčí Vodafone Alžběta Houzarová. O umístění kampaně v médiích se postará mediální agentura OMD.

Podle Houzarové se bude nová kampaň dosavadní komunikaci Vodafone „spíše vymykat“. Kampaň pochází z dílny agentury McCann Digital, která podle viceprezidentky pro značku a komunikaci Moniky Hovorkové dostala na výběr, jestli v původním stylu komunikace pokračovat nebo koncepci zcela změnit.

Agentura McCann Digital se po vítězství v podzimním tendru stala od ledna hlavní strategickou agenturou Vodafone. Dosavadní dlouholetá agentura Young & Rubicam Praha, respektive její skupina Red Team, postupně práci McCann Digital předává. „Ještě pro nás dělají BTL. Tendr byl na ATL i BTL a protože je to obrovský objem práce, předali nejprve ATL. Ale nejpozději v polovině dubna skončí i BTL,“ potvrdila Hovorková.

Agentura McCann Erickson Strategii informovala, že pro tvorbu komunikace s Vodafone vytvořila zvláštní divizi McCann Red.

Rozhovor s Monikou Hovorkovou o značce Vodafone a komunikační strategii tohoto mobilního operátora v roce 2013 čtěte v únorové Strategii, která vychází 20. února.