Vodafone plánuje investovat miliony do změny konceptu prodejen

Vodafone

Vodafone Zdroj: profimedia.cz

Minulý týden otevřel Vodafone v pražském Obchodním centru Letňany novou prodejnu. Je první svého druhu u nás a vychází z globálního designu, proměnou by postupně měla projít všechna zákaznická centra v Česku.

Česká republika je jednou z prvních zemí na světě, kde skupina Vodafone tento nový design zavádí. Úplně poprvé byl nový vzhled zákaznických center Vodafone představen v italském Milánu a tuzemský mobilní operátor plánuje do postupného redesignu všech svých prodejen investovat řádově miliony korun. „Celkový časový plán přeměny všech prodejen je zatím v jednání, v nejbližší době chystáme zavést koncept v Brně, Jihlavě a Českých Budějovicích a k tomu by mělo dojít v řádu měsíců,“ informovala Strategii PR specialistka Vodafonu Veronika Exnerová.

Nový koncept prodejen Vodafone byl představen v LetňanechNový koncept prodejen Vodafone byl představen v Letňanech

Nový koncept je založen na přírodních materiálech a tlumených barvách a zákazníky bude při příchodu vítat hosteska. Během čekání si zákazníci mohou vyzkoušet nejnovější chytré telefony nebo si zahrát hru na tabletu. V prodejně budou vystaveny výhradně funkční modely telefonů a tabletů a pro zákazníky je připravena i Tech zóna, kde jim datoví specialisté pomohou s nastavením telefonu a vhodnými aplikacemi.

Nový koncept prodejen Vodafone byl představen v LetňanechNový koncept prodejen Vodafone byl představen v Letňanech