Vodafone pokračuje v kampani s Návštěvníky

Jedním z hlavních hrdinů nových spotů Vodafonu je Josef Dvořák v roli velitele mise Ing. Emila Karase

Jedním z hlavních hrdinů nových spotů Vodafonu je Josef Dvořák v roli velitele mise Ing. Emila Karase

Dnes začíná nová kampaň Vodafonu zaměřená na komunikaci se zákazníky a odměny za věrnost pro zákazníky s předplacenou kartou. Objeví se v televizi, tisku, na internetu a venkovních nosičích. Doprovodí ji také speciální microsite Vodafone.cz/cml, na které Vodafone vyzývá zákazníky, aby mu řekli, co by u něj chtěli zlepšit.

Vodafone pokračuje v konceptu se seriálovými Návštěvníky. Hlavními hrdiny kampaně jsou Josef Dvořák v roli velitele mise Ing. Emila Karase, Lukáš Příkazský z Divadla na Vinohradech v roli technika Měchury, Pavel Richta coby doktor Igor a Vanda Chaloupková v roli Sandry. Spoty režíroval Tomáš Mašín.

První spot, ve kterém Návštěvníci přistanou na Zemi a CML (Centrální mozek lidstva) vyzývá zákazníky, aby s ním komunikovali, se natáčel na nedostavěném úseku dálnice D8 u Lovosic. Spot zaměřený na odměny pro zákazníky s předplacenou kartou vznikal na Karlově náměstí v Kolíně. V průběhu září Vodafone představí ještě třetí spot z této série. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.