Vodafone před Vánoci rozjíždí nášleh

Vodafone - Vánoce 2011

Vodafone - Vánoce 2011

Mobilní operátor chce narušit vánoční atmosféru velikonočními zajíčky, kteří zpívají Tepláky od Nightwork. Kromě toho nabídne neomezené volání za 1490 korun.

Sedmdesát procent telefonů, které v současné době prodá Vodafone, spadá do kategorie chytrých. Hlavním cílem letošní vánoční kampaně je naučit jejich majitele, aby je co nejvíc využívali. „Z průzkumů vyplývá, že 60 procent lidí nevyužívá svůj chytrý telefon naplno a my jim to chceme umožnit. Proto jim dáváme jako dárek aplikace, které z mobilu dokáží udělat například navigaci, dětskou chůvičku nebo herní konzoli. Každý si to teď může vyzkoušet díky aplikacím i internetu zdarma a dvojnásobnému FUP. Ti, kdo ještě nemají chytrý telefon, na něj mohou získat štědrou dotaci,“ říká marketingový manažer Vodafone Michal Markoš.

Kromě slev na chytré telefony nebo možnosti stahovat si zdarma aplikace Vodafone nabízí za 1490 Kč měsíčně tarif s nabídkou neomezeného volání a posílání SMS v rámci ČR a využívání internetu v mobilu.

Velikonoční výzdoba na LetnéVelikonoční výzdoba na Letné

Kampaň na vánočně-velikonční nabídku začala už minulý týden na metronomu na Letné, kde nechal Vodafone umístit velikonoční kraslici. 1. listopadu se zajíci objevují ve všech tradičních médiích i ve firemních prodejnách. Koncept kampaně vznikl v reklamní agentuře Team Red, nákup médií obstarává OMD. Televizní spoty režíroval Patrick Boivin, který s Vodafonem spolupracoval i loni na kampani Smrček a Smrček.