Vodafone sází na „hrající si koťata“

Vodafone v nové kampani oživuje koncept televizních přestávek

Vodafone v nové kampani oživuje koncept televizních přestávek

Mobilní operátor Vodafone oživuje koncept televizních přestávek. Kampaň, která odstartuje 1. května v televizi, tisku, na internetu a na venkovních nosičích, reaguje na launch nových neomezených tarifů.

Koncept spotu vznikl ve spolupráci s agenturou McCann Prague v rekordním čase, v řádu několika dní. V kampani propagující dva nedávno představené tarify Neomezené volání v síti a Neomezené volání do všech sítí, se představí remake televizní přestávky známé z 80. let. Krátký spot zachovává typické prvky původních vysílacích přestávek a představí se ve třech různých exekucích.

Při natáčení se pracovalo například i s živými koťaty – notoricky známými a velmi populárními protagonisty původních verzí přestávek. O umístění kampaně v médiích se postará mediální agentura OMD.

Podívejte se na nové spoty Vodafone:

YouTube nabízí také původní koťata. Takhle si hrávala v České televizi:
**