Všichni jsme jeden olympijský tým

Kampaň Českého olympijského výboru od Ogilvy

Kampaň Českého olympijského výboru od Ogilvy Zdroj: Ogilvy

Strategie , Petr Novotný
Vyvolat v lidech hrdost na české sportovce, inspirovat je a vzbudit v nich zájem o sport. To si klade za cíl nová kampaň Českého olympijského výboru od Ogilvy & Mather.

Ambasadory kampaně se stali členové Českého olympijského týmu jako trojnásobná olympijská medailistka ve sportovní střelbě Kateřina Emmons nebo moderní pětibojař David Svoboda.

Spot s herečkou Janou Pidrmanovou mohou vidět diváci České televize od poloviny dubna. Jeho režie se ujal David Ondříček, do natáčení bylo zapojeno v komparzu asi 150 fanoušků olympijského týmu a objeví se v nich olympijské legendy jako Věra Čáslavská, Imrich Bugár a Květa Pecková po boku současných českých olympioniků.

„V kampani chceme zdůraznit hodnoty, které sport lidi učí, jako je hrdost, odhodlání, odvaha, fair play nebo týmový duch. Proto jsme využili silný tým pěti ambasadorů, které považujeme za osobnosti, jež ztělesňují tyto hodnoty a dokážou je lidem předat,“ řekl Marek Tesař, marketingový ředitel Českého olympijského výboru.

Produkci televizního spotu zajistila společnost LuckyManFilms. Součástí kampaně bude také OOH v podobě billboardů, printová inzerce, rozhlasový spot nebo online ve formě bannerů a medailonků se sportovci.

Kreativní zpracování kampaně mají v Ogilvy & Mather na starosti Tomáš Belko, Marek Linhart, Martina Maňasová, Pietro Basso a Šárka Hinzová, hlavním accountem je Jana Beranová.