Vydavatelství Mladá fronta dominuje trhu časopisů

Přes celkový pokles objemu inzerce časopisů v prvním pololetí letošního roku si vydavatelství Mladá fronta udrželo první příčku a je v hrubých inzertních příjmech nejsilnějším hráčem v segmentu časopisů.
Výsledky vyplývají z monitoringu inzertních příjmů za období leden–červen 2011, které zveřejnila společnost Kantar Media. Mladá fronta podle ní získala v ceníkových cenách inzerce v daném období více než 458 milionů korun. Na druhém místě se i přes pokles inzerce o 19 procent umístilo vydavatelství Bauer Media s 352 miliony korun a třetí příčku drží Ringier Axel Springer CZ s 321 miliony korun hrubého inzertního příjmu. Celkově se trh časopisů z hlediska inzerce ve srovnání s prvním pololetím roku 2010 propadl téměř o sedm procent ze 4,2 miliardy na 3,9 miliardy korun.