Wüstenrot má kampaň se zlatou rybkou od Scholz & Friends
Na internetu bude mít kampaň podobu bannerů, videospotů, brandingu, hypertextů a PR textů. Komunikaci v tisku zajistí inzeráty a placené PR články a to zejména v suplementech, společenských časopisech a v titulech zaměřených na bydlení. V rámci OOH kampaň pokryje bigboardovými a billboardovými plochami celou Českou republiku.
„V nové kampani jsme vsadili na nový hravý, trochu pohádkový animovaný styl, který podtrhuje celkové vyznění kampaně s mottem – Nečekejte na zázraky, refinancujte s námi. Všichni bychom totiž chtěli potkat zlatou rybku, abychom vyřešili své finanční závazky,“ popisuje záměry zadavatele Tereza Vránková, vedoucí úseku Marketing a PR finanční skupiny Wüstenrot.
Výtvarníkem a režisérem televizních spotů je Martin Duda, známý i jako autor znělky festivalu Anifest 09. Hlasy jeho malovaným postavičkám propůjčili herci Vlastimil Zavřel (pan Evžen), Linda Rybová (zlatá rybka) a Jaroslava Obermaierová (manželka pana Evžena).
Kampaň připravila reklamní agentura Scholz & Friends, mediální nákup a plánování zajistily agentury Zenith Optimedia a Attention!Media, public relations pak Publicis PR.