Wüstenrot pomáhá lidem po večírku

Kampaň Wüstenrotu Půjčka ProBydlení

Kampaň Wüstenrotu Půjčka ProBydlení Zdroj: archiv

Stavební spořitelna Wüstenrot odstartovala kampaň na podporu Půjčky ProBydlení – nového „expresního“ překlenovacího úvěru ze stavebního spoření.

Kampaň Wüstenrotu běží od 13. října do konce listopadu v televizi formou 30s a 15s spotů, které stejně jako v minulé kampani režíruje Roman Valent. Za kamerou stál Dušan Hussar a produkci měla na starosti Armada Films. Zároveň probíhá OOH a online podpora ve formě bannerů, flashí, brandingů a ilayerů.

Tereza Vránková, vedoucí úseku Marketingu a PR, ke kampani říká: „V komunikaci neustále pracujeme na tom, abychom Wüstenrot výrazně odlišili od zbytku trhu, a to jak vizuálně, tak např. názvy produktů. To platí i o naší nejnovější kampani, kde jsme využili již osvědčený kreativní tým.“ Kampaň připravila reklamní agentura Scholz & Friends Praha, mediální nákup zajistily Omnicom Media Group a ZenithOptimedia, PR podporu má na starosti Publicis PR.

Výhodou produktu Půjčky ProBydlení je rychlost získání finančních prostředků na bydlení bez nutnosti počátečního vkladu, roční státní podpora až 2000 korun a při sjednání do konce roku také osvobození od veškerých poplatků. U Půjčky ProBydlení si klient může zvolit dvě varianty doby splatnosti – Expres (6 nebo 8 let), nebo pomalejší (12, 14 nebo 18 let). Půjčka ProBydlení tedy umožňuje financovat jak opravy a rekonstrukci bydlení, tak třeba vybavení domácnosti na míru.