Wüstenrot spouští největší kampaň ve své historii

Wustenrot

Wustenrot

Finanční skupina Wüstenrot zahájila v pondělí kampaň, kterou chce veřejnosti představit inovovanou korporátní identitu a zároveň posunout svoje vnímání ze stavební spořitelny na poskytovatele širokého spektra finančních služeb.

Prvním krokem k nové image Wüstenrot bylo představení upraveného loga na začátku ledna. V současné době se k němu přidává nový slogan a masivní imagová kampaň v médiích, na kterou naváže kampaň na podporu produktů.

Nová reklamní kampaň upozorňuje na některé ze životních situací, kdy se mohou služby Wüstenrot hodit, a představuje tak sortiment služeb stávajícím i novým klientům. Kampaň pro Wüstenrot připravila reklamní agentura Scholz&Friends Praha. Kromě televizního spotu vyrobeného pod taktovkou režiséra Romana Valenta ve spolupráci s Boogie Films, je kampaň podpořena rozsáhlou venkovní reklamou a podporou na internetu.

V kampani se přestavuje nový vizuální styl, ve kterém se tvůrčím způsobem pracuje s novým odstínem oranžové barvy, barevnými přechody, upravovanými fotografiemi a speciální technikou natáčení spotů. Významným spojujícím prvkem je nový slogan „Přijde vhod“.

Nový spot Wüstenrot ČR: