Z tendru na vizuální styl Česka vzešlo šest postupujících

CzechTourism, logo

CzechTourism, logo

Do druhého kola výběrového řízení na novou destinační značku České republiky postupují HMS, Konektor, DDMen, Dynamo Design, Studio Marvil a Aleš Mička ze studia Touch Branding.

Podle informací, které poskytl CzechTourism, do druhého kola výběrového řízení postupují ti, kteří ve své dřívější praxi prokázali největší zkušenost s obdobným typem zakázek. HMS, Konektor, DDMen, Dynamo Design, Studio Marvil a Aleš Mička teď mají do 12. června vytvořit návrhy v konceptu Česko – země příběhů.

Vítěze vybere komise a expertní panel složený ze zástupců grafických designerů, marketérů i partnerů, budoucích uživatelů výsledného vizuálního stylu. Vítěz zakázky na zpracování vizuálního stylu by měl být znám okolo 20. června. V plném režimu jej chce agentura CzechTourism začít používat v roce 2013.


Budoucí destinační značkou se bude Česká republika prezentovat především v zahraničí. Nový vizuální styl má spolu s dalšími opatřeními marketingové strategie napomoci zvýšit konkurenceschopnost Česka na mezinárodních trzích.