Z tendru na vizuální styl Česka vzešlo šest postupujících

Podle informací, které poskytl CzechTourism, do druhého kola výběrového řízení postupují ti, kteří ve své dřívější praxi prokázali největší zkušenost s obdobným typem zakázek. HMS, Konektor, DDMen, Dynamo Design, Studio Marvil a Aleš Mička teď mají do 12. června vytvořit návrhy v konceptu Česko – země příběhů.
Vítěze vybere komise a expertní panel složený ze zástupců grafických designerů, marketérů i partnerů, budoucích uživatelů výsledného vizuálního stylu. Vítěz zakázky na zpracování vizuálního stylu by měl být znám okolo 20. června. V plném režimu jej chce agentura CzechTourism začít používat v roce 2013.
Budoucí destinační značkou se bude Česká republika prezentovat především v zahraničí. Nový vizuální styl má spolu s dalšími opatřeními marketingové strategie napomoci zvýšit konkurenceschopnost Česka na mezinárodních trzích.