Z tendru na vizuální styl Česka vzešlo šest postupujících | E15.cz

Z tendru na vizuální styl Česka vzešlo šest postupujících

CzechTourism, logo
CzechTourism, logo
• 

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Do druhého kola výběrového řízení na novou destinační značku České republiky postupují HMS, Konektor, DDMen, Dynamo Design, Studio Marvil a Aleš Mička ze studia Touch Branding.

Podle informací, které poskytl CzechTourism, do druhého kola výběrového řízení postupují ti, kteří ve své dřívější praxi prokázali největší zkušenost s obdobným typem zakázek. HMS, Konektor, DDMen, Dynamo Design, Studio Marvil a Aleš Mička teď mají do 12. června vytvořit návrhy v konceptu Česko – země příběhů.

Vítěze vybere komise a expertní panel složený ze zástupců grafických designerů, marketérů i partnerů, budoucích uživatelů výsledného vizuálního stylu. Vítěz zakázky na zpracování vizuálního stylu by měl být znám okolo 20. června. V plném režimu jej chce agentura CzechTourism začít používat v roce 2013.


Budoucí destinační značkou se bude Česká republika prezentovat především v zahraničí. Nový vizuální styl má spolu s dalšími opatřeními marketingové strategie napomoci zvýšit konkurenceschopnost Česka na mezinárodních trzích.

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.