Zamilovaná jablka v kampani Mattoni Schorle

První fáze kampaně Mattoni Schorle spočívala v crowdsourcingu příběhů na facebookovém profilu Mattoni. Značka se tu ptala svých fanoušků na jednoduchou otázku: „Jak dáváte svojí lásce šťávu?“ Na základě každého příspěvku vytvořila agentura Symbio speciální neprůsvitnou šablonu, kterou v jabloňovém sadu Miloše Thoře v Pěnčíně nalepila na zrající jablka, a pomocí dopadajících slunečních paprsků postupně „vytetovala“ na každé jablko osobní vzkaz.
„Vypůjčili jsme si vlastně obrácený princip tisku na fotocitlivý papír – jen místo papíru jsme použili jeho přírodní variantu, povrch jablka,“ popisuje použitou technologii Martin Svetlík, creative director Symbia, a dodává: „Je to tradiční japonská technika – třeba v roce 1894 dostal jablko s vlastní podobiznou jako osobní dar ruský car Mikuláš II.“
Celou kampaň zachycuje promo video, které aktivaci právě v těchto dnech završuje na Facebooku a YouTube. Kompletní realizaci zajistilo Symbio Digital ve spolupráci svého social departmentu a in-house videoprodukce Symbiograf.
„Chtěli jsme zákazníkům připomenout, že Schorle není další ochucená minerálka na trhu, ale že má celých 50 % ovocné šťávy. A na to jsme potřebovali výjimečně atraktivní exekuci přesahující online prostředí,“ vysvětluje vznik kampaně s názvem Dejte lásce šťávu Dominika Zúberová, junior brand manager Mattoni Schorle.
Na facebookovém profilu Mattoni navíc postupně dozrávalo jablko Schorle přímo v profilové fotografii.