Značka Honor spouští kampaň s Evou Samkovou

Eva Samková jezdí pro značku Honor

Eva Samková jezdí pro značku Honor Zdroj: archiv

Značka mobilních telefonů Honor zahájila kampaň se svou novou tváří, olympijskou vítězkou Evou Samkovou. Až do konce listopadu potrvá soutěž založená na sázkách, tipování a překonávání se. Za kreativou kampaně stojí agentura Inspiro Solutions.

Soutěž o telefony a příslušenství značky Honor odstartovala 5. října na webových stránkách JizdasEvou.cz. Nová tvář značky, olympijská vítězka Eva Samková, se aktivně zapojuje do celé výzvy a podstoupí odvážnou sázku – zavázala se, že se zlepší na tréninkové trati. Soutěžící mají možnost tipovat, za jak dlouho ji Samková na svém snowboardu nakonec zajede. Autor nejpřesnějšího tipu vyhraje nový smartphone honor 7.

„Kromě soutěže a sázek na webu mohou její snažení fanoušci průběžně sledovat také na sociálních sítích. Platí, že čím více fanoušků se do soutěže a výzvy zapojí, tím více je ve hře, a o to zajímavější bude sázka s Evou. Pokud trať v čase, ke kterému se ,hecla‘, nezajede, bude muset splnit šílenou výzvu, kterou jí fanoušci zadali,“ říká k soutěži Tomáš Veselý, Marketing & e-Commerce Manager značky Honor pro střední Evropu.

Ke kampani vzniklo několik videí z dílny agentury Inspiro Solutions, jež se na webových stránkách průběžně objevují. Zajímavostí je, že videa vznikala na dvou kontinentech a celkem ve třech zemích (Nový Zéland, Švýcarsko, Česká republika). Žádný jiný český reklamní spot také nebyl realizovaný v nadmořské výšce 3500 m. n. m.

Spolupráci s Evou Samkovou coby svou tváří v České a Slovenské republice oznámila značka Honor v polovině září.