Značka Rako míří do televize

Tendence se značkou Rako

Tendence se značkou Rako Zdroj: archiv

Výrobce keramických obkladů a dlažeb Lasselberger podpoří televizní kampaní svou značku Rako. Spoty vznikly ve studiu ADV.

Společnost Lasselberger spouští televizní sponzoringovou kampaň. Desetivteřinový imageový spot poběží od 7. dubna na stanicích Nova, Prima a TV Barrandov. Kampaň, která potrvá až do května, je zaměřená především na laickou veřejnost a má představit Rako jako moderní českou značku keramických obkladů s důrazem na design a vysokou kvalitu.

V televizi bude rotovat pět variant spotů, jejichž hlavními aktéry jsou vybrané designové novinky Rako pro letošní rok – série Tendence, Random, Air, Rako 1883 a Stones. Při výrobě spotů spolupracovala společnost Lasselberger se studiem ADV. Značka Rako se v televizi objevuje spíše nepravidelně, naposledy tomu bylo v roce 2013.

Značka Rako se navíc stala oficiálním partnerem Sezóny nového cirkusu v projektu Plzeň - Evropské hlavní město kultury 2015.